به یزدان که گر ما خرد داشتیم ...........کجا این سرانجام بد داشتیم

۱۳۸۸/۱۰/۲۹

معجزه




از یه نفرمی پرسند به معجزه اعتقاد داری؟


میگه:آره ..وقتی تو زندان بودم زنم حامله شد .


**************************


وقتی این sms رو رو گوشیم دیدم مثل همه خندیدم ولی بعد واسم جالب بود و منو به فکر وا داشت


فکر کردم ودیدم بعضی وقتها ما چیزایی رو میبینیم و باور می کنیم بدون اینکه حتی راجبشون فکر کنیم


مثل بچه ای که وقتی قصه ای رو واسش تعریف می کنی همه اون قصه رو باور می کنه


یادمه وقتی که کوچیک تر بودم و به مدرسه می رفتم کتاب دینی ما داستانهای زیادی داشت که تو اون عالم وبا اون طرز فکر اونا رو دوست داشتم وباور می کردم


تا حالا داستانهای زیادی رو راجب معجزه های پیامبران وامامانمون شنیدیم مثل موسی که عصاشو به زمین میزدواژدها میشد . شفا دادن امامان و.....


در طول 1400 سال داستانهای زیادی رو که به اونها معجزه میگفتند رو شنیدیم وباور کردیم


ولی حالا با این پیشرفت علم وتکنولوزی باور کردنشون سخته من که هر کار می کنم تومغزم نمیره که نمیره خیال باطل .البته به قدرت فکر ایمان دارم ومیدونم انسان با فکر می تونه هر غیر ممکنی رو ممکن کنه ولی معجزه نمی دونم


شاید هم اسم قبلی فکر معجزه بوده


یعنی معجزه های ما هم به همین راحتی وهمین گونه به وجود اومده


آخه تا کی می خواد این همه خرافه وبی فکری توی جامعه ما باشه


۱ نظر:

یک دوست پر حرف و مزاحم گفت...

با درود

بالاخره برای یک دفعه هم که شده اول شدم .

بادا بادا مبارک بادا وبلاگ جدید مبارک بادا
.اینجا احساسات رو باید به خط میخی باید نشان داد.
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]
[قلب] [نیشخند] [خوشحال] [چشمک]

یه وبلاگ دیدگه درست کردم پیشنهاد می کنم از فایلهاش دانلود کنی و استفاده کنی در جهت نقویت خرد و تکامل و رسیدن به حقیقت .

شاد و خرم زی

در پناه خرد

بدرود و پاینده ایران